ייצוג בבית הדין לעבודה

ייצוג עובדים ומעסיקים

אם אתם בשלב של חיפוש עורך-דין לצורך ייצוג בבית הדין לעבודה – הגעתם למקום הנכון.

משרד עו"ד אורי שאבי הינו משרד עורך דין לענייני עבודה, בעל ניסיון של כ-20 שנים עם ייצוג של עובדים ומעסיקים בכל הארץ.

משרדנו מעניק שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, והינו אחד המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני העבודה במגזר הפרטי.

משרדנו עוסק, בין היתר, בייצוג עובדים בכיריםייצוג נתבע בבית הדין לעבודהייצוג מעסיקים וייצוג בשימוע.

ייצוג בבית הדין לעבודה

הליכים משפטיים בבית-הדין לעבודה מצריכים ייצוג על-ידי עורך-דין מנוסה, אשר מכיר הן את הפרוצדורה המשפטית, הן את הדין הרלוונטי ולא פחות חשוב מכך את הדרכים והשיטות להוכיח את הטענות ולהביא אותם בפני השופט. 

חשוב לדעת ששופט בהליך משפטי אינו הגורם שחותר אחר מציאת האמת והבאת הראיות. זהו תפקידו של עורך-הדין. השופט דן בתיק לאחר שהטענות והראיות הובאו לפניו. הוא אינו מחפש דרכים לסייע לצד זה או אחר, אלא שופט בדיון בהתאם לטענות והראיות שכל צד מציג.

גם תיקים פשוטים יחסית יכולים להסתבך עקב טיפול לקוי מצד עורך-דין. אנו נתקלים בכך במקרים רבים, כמעט בכל יום.

איסוף ראיות לפני הגשת התביעה

שלב חשוב ביותר בהליך משפטי, ובייעוץ המשפטי אשר נותן עורך-דין ללקוח, מתרחש עוד לפני הגשת תביעה לבית הדין לעבודה. בשלב זה מציג הלקוח את הבעיה או הסכסוך, ועל עורך-הדין להנחות את הלקוח כיצד לאסוף את הראיות הרלוונטיות – הקלטת שיחות, צילום שיחות וואטסאפ, עדויות של עדים, צילומים וכדומה. חלק גדול מהראיות לא ניתן יהיה להשיג בשלב מאוחר, עקב כך שהן יאבדו, עדים ישכחו את שהיה או שכבר לא ניתן יהיה לשוחח עם הצד שכנגד ולהקליט אותו.

לכן, אם אתם סבורים שאתם עלולים להיקלע לסכסוך כספי או אחר בין עובד למעסיק – צרו קשר בלא דיחוי עם עורך-דין על-מנת לקבל את הייעוץ בזמן.

הליכים בבית-הדין לעבודה

הליך בבית-הדין לעבודה עשוי להמשך זמן ממושך. אמנם, מדובר בזמן קצר יותר מאשר בהליכים אזרחיים, אך הליכים רבים עשויים להמשך שנה וחצי, שנתיים ולעתים אף יותר מכך. למעשה, התמשכות ההליכים נגזר בעיקר ממועד קביעת הדיונים, וההמתנה הממושכת היא לנוכח העומס ביומני הדיונים של השופטים.

במקרים לא מעטים הליך יכול להסתיים בשלב מוקדם יותר, בפשרה, לאחר שהנתבע הכיר בכך שכדאי לו להגיע להסדר מניח את הדעת שכן המשך ההתגוננות לא תועיל לו עוד, והוא אף עלול יהיה לשלם יותר.

צפו בעורך-דין אורי שאבי מסביר על הליך משפטי הכולל ייצוג בבית הדין לעבודה:

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

אנא מלאו את הפרטים, ועו"ד יחזור אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן