ייעוץ בדיני עבודה ללא התחייבות

ייעוץ בדיני עבודה עם עורך דין לענייני עבודה

משרד עו"ד אורי שאבי הינו אחד ממשרדי עורכי דין המובילים בתחום דיני העבודה. אם אתם בתהליך חיפוש של עורך דין לענייני עבודה – הגעתם למקום הנכון והמתאים ביותר!

ייעוץ בדיני עבודה ניתן לקבל רק מעורך-דין המתמחה בתחום דיני העבודה.

ליצירת קשר לייעוץ בדיני עבודה פנו אלינו באחת מהדרכים:

בטלפון – 03-6091103. אנו משתדלים לענות מייד או לכל המאוחר בתוך שעה. ניתן להתקשר בכל יום בכל שעה. אם אין מענה נא להשאיר הודעה ואנו נשוב בהקדם.
בוואטסאפ – 0506767945ניתן ליצור קשר בוואטסאפ, ולהשאיר פרטים לחזרה. אנו  עונים לשאלות, אם מדובר בשאלה קצרה בתחום העיסוק של המשרד.
בטופס צור קשר – שאל עורך דין דיני עבודה – ניתן להשאיר פרטים ליצירת קשר בטופס שנמצא בצד שמאל או למטה ואנו ניצור קשר בהקדם.

במייל – [email protected]. ניתן ליצור קשר במייל, ולהשאיר פרטים לחזרה. אנו  עונים לשאלות, אם מדובר בשאלה קצרה בתחום העיסוק של המשרד.

ניתן לתאם שיחת ייעוץ גם בזום או בוידאו-וואטסאפ!

לעו"ד אורי שאבי וצוות המשרד ניסיון עשיר בליווי וייצוג עובדים וייצוג מעסיקים ומתן ייעוץ בדיני עבודה בכל הסוגיות בתחום דיני העבודה. אנו מנהלים את ההליכים המשפטיים בנחישות ובאסטרטגיה ברורה, לצד בחינה ריאלית של כל המשתנים בכל רגע נתון: המצב המשפטי העדכני, הראיות שמציג הצד שכנגד, זהות השופט, הסיכונים הכרוכים בהליך ועוד.

אתם מוזמנים להכנס לדף הצלחות המשרד ולעיין במספר פסקי דין בדיני עבודה. 

צפו בעורך-דין אורי שאבי מסביר על ניהול הליך בבית-הדין לעבודה:

משרד עורכי דין לענייני עבודה – במרכז עזריאלי

– ניתן לתאם פגישת ייעוץ עם עורך דין, לאחר שיחת טלפון עם משפטן ממשרדנו, במהלכה נבין את עיקר הבעיה.

– בשיחת הטלפון יינתן ייעוץ משפטי ראשוני, לא התחייבות.

– ככל שיש צורך תקבע פגישה במשרדנו בתל אביב ובמהלכה יינתן ייעוץ משפטי בדיני עבודה, והסבר מקיף באשר לזכויות עובדים או מעסיקים, ולאפשרויות המשפטיות העומדות בפני הלקוח.

– חשוב להביא לפגישה כל מסמך רלוונטי, כמו: תלושי שכר, התכתבויות, מכתב פיטורים, טיוטת חוזה וכו'. אם יש מקום להגשת הליך משפטי – תנתן הצעת מחיר לייצוג וטיפול משפטי מלא. במרבית המקרים אנו מייצגים בתביעות על בסיס הצלחה. משרדנו נותן גם ייעוץ בעניין קבלה לעבודה חדשה – בדיקת חוזה עבודה או ניסוח של חוזה.

מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני עבודה

הן לעובדים והן למעסיקים מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני עבודה בכל מקרה של סכסוך בין עובד למעביד או בכל מקרה שאחד מהצדדים מעוניין לבדוק את זכויותיו. ייעוץ נכון ובזמן עשוי לחסוך כסף רב.

במקרה שבו מעסיק מפר את חוזה העבודה או לא משלם את זכויות העובד על-פי החוק, חשוב להוועץ בעורך-דין שיידע למצות את מלוא הזכויות של העובד. פעמים רבות אנו מגלים שעובד שהגיע אלינו לייעוץ בגלל הפחתה בכמות משמרות העבודה, למשל, לא שולם גמול שעות נוספות או פנסיה כדין – זכויות שהעובד כלל לא היה מודע להן.

במקרה שבו עובד מעוניין להתפטר מהעבודה עקב אי תשלום זכויות, עקב יחס פוגעני מצד המעסיק או הרעת תנאי עבודה – חשוב גם אז להתייעץ עם עורך-דין כדי לא לעשות טעויות שאחר-כך יעלו ביוקר. בנסיבות אלה כדאי להתייעץ עם עורך-דין על-מנת לבחון איך בכל-זאת ניתן להיות זכאים לפיצויי פיטורים.

ייעוץ משפטי זכויות עובדים ומעסיקים

חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני עבודה מייד כשעולה בעיה או שאלה, ולא להמתין.

מעסיקים נתקלים לעתים בעובד שמחבל באופן מכוון בעבודתו על-מנת שיפוטר וכך ויהיה זכאי בתשלום פיצויי פיטורים. חשוב לפעול באופן נכון מול אותו עובד, למסור לו סדרת מכתבים, לערוך לו הליך שימוע, וכך ניתן יהיה להוכיח שפעולותיו היו מכוונות לצורך גרימת נזק. במקרים מסויימים ניתן יהיה לשלול לאותו עובד את תשלום הפיצויים.

בכל מקרה שעובד מתפטר מהעבודה ורוצה לדעת האם הוא זכאי לפיצויי פיטורים – חשוב להתייעץ עם עורך דין עוד לפני הודעת התפטרות. לאחר מסירת הודעת התפטרות יתכן שכבר לא ניתן יהיה לתקן טעות שנעשתה.

לעתים רבות עובדים נתקלים ביחס מתנכל או באי תשלום זכויות מצד המעביד, ואז הם נאלצים לחפש מקום עבודה חדש. לאחר מציאת מקום עבודה חדש הם מתחילים לברר את זכויותיהם במקום העבודה. לעתים זה שלב מאוחר מידי. צריך לזכור שלפני התפטרות עובד צריך לתת הודעה מוקדמת – בדרך-כלל של חודש ימים – ועוד לפני הודעה זו עליו לפעול מול המעביד בדרישה לתקן את הליקויים בשכר או בתנאי העבודה. אם העובד לא יפעל בהתאם לנדרש – הוא עלול להפסיד את פיצויי הפיטורים למרות "אשמתו" של המעביד.

כינויים שונים של עורך דין לענייני עבודה: עורך דין תעסוקתי, עורך דין מומחה לדיני עבודה ועוד.

עורך דין דיני עבודה ייעוץ חינם

הייעוץ ללא התחייבות ניתן חינם במסגרת שיחה טלפונית קצרה, לצורך בדיקת התכנות להגשת תביעה. במקרה שמתברר כי יש מקום לקיים פגישה, נקבעת פגישה במשרדנו. 
פגישות ייעוץ מלאות ניתן לתאם במשרדנו או בשיחת וידאו!

למה לבחור  במשרדנו

 משרד בוטיק העוסק רק בתחום דיני עבודה

 עו"ד אורי שאבי בעל נסיון של למעלה מ-20 שנים כעורך-דין בתחום דיני העבודה ומכיר את התחום משני צידי המתרס, בייצוג עובדים ומעסיקים
 יכולת מוכחת לתוצאות בהליכים משפטיים
 אנו בוחרים רק לקוחות שאנו מאמינים בסיכויי ההצלחה שלהם
 מקצוענות והוגנות עם כל לקוחותנו

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות

אנא מלאו את הפרטים, ועו"ד יחזור אליכם בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן